Snart en vecka med huvudvärk

et_flickan

Trådstartare
Och det är inte första gången det händer. Trodde att det berodde på p-staven som jag tog ut i somras. Nu börjar jag bli lite orolig.


Jag har en gång förut varit till vårdcentralen och tagit prover för just huvudvärken som de trodde hängde ihop med rejäla vaxproppar och eksem i öronen.

Ska man ringa vårdcentralen igen och ta upp deras tid? För det kan ju knappast vara normalt att ha huvudvärk så här länge, eller? Den är otroligt jobbig, gör ont när jag reser mig upp eller går, det liksom dunkar och jag får blunda tills det går över. Har motionerat försiktigt hela veckan då det kan hjälpa men det har inte gjort någon skillnad.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 375
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 536
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Sedan början av december, när jag fick kortisonsprutan i axeln, så hade jag inte varit något mer till ortopeden. Nu var det dock dags...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 158
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp