Snart dags för ett års kalaset.

I

Intejaag

Och jag funderar på vad man skall ha för tårta? om man skall han någon alls?

Hur gjorde ni, vad hade ni på era smås ettårskalas?

Sv: Snart dags för ett års kalaset.

Jason tajmade sin 1-årsdag med över 39 grader i feber och öroninflamation. Plus att vi hade en magsjuka som cirkulerade i mellan oss tre.
Men kalas blev det i alla fall.
Släkt och nära vänner kom. Vi bjöd på tårta och kakor. Inget avancerat direkt.

Tårtan såg ut så här.
19203253.jpg

Vi gjorde ingenting avancerat.

Tårta med hans namn på precis som ovan, lite bullar och saft och kaffe.

Jag gjorde egna tårtor o egna bullar. Inget fancy så

När Jakob fyllde 1 år bodde vi i en ganska liten lägenhet så vi hade kalaset utomhus i en park med 4Hgård.
Nu fyller ju Jakob på sommaren annars kan det ju bli lite kallt :)

Men det var väldigt uppskattat och man kunde bjuda alla man ville eftersom naturen ju har plats för alla:D Så det var en massa ungar med som sprang o härjade i gräset, klappade getter och smaskade tårta.
Jättemysigt!

Liknande trådar

Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Katthälsa Min lilla gosse har fått en rispa på hornhinnan på ena ögat och är nu ordinerad ögondroppar och smärtstillande i 8 dagar. Han är en...
Svar
1
· Visningar
446
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka