Snart är det dags, INT. Sandviken

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare DuploBit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 361
Sv: Snart är det dags, INT. Sandviken

Jag ska dit men jag ska inte ställa någon av mina däremot ska jag ställa päronens tik där :)

Nila o jag ska dit. Vi åker med svägerskan som ska debutera med sin weimaranervalp på lördagen, sen ställer vi på söndagen. Är 12 st dansk/svenska anmälda o det ska bli jättekul! :D

Va roligt, båda mina går på söndagen.
Hur gamal är din dam nu, har hom fyllt 2?? det hade vart perfekt med ett championat ;)

Hoppas det går bra för min tik som bliv attakerad av en vit herdehund så hon har lite rakad päls på högra sidan.
Det hände efter att vi anmält och hon är återställd nu, men pälsen är inte tillbaka, ska jag ta med veterinär pappret och visa det så dom inte anmärker på pälsen??

:bow:

Nila blev nyss 1½ år så det dröjer med championatet :D
Men vi hoppas hon kan få ett cert till när hon blivit 2 år. Fram tills dess är det en bonus att få dem, alltid roligt med placeringar :bump:

Ta med intyget ut i fall att.. vet inte hur det funkar, men det skulle jag gjort.

Va roligt, båda mina går på söndagen.
Hur gamal är din dam nu, har hom fyllt 2?? det hade vart perfekt med ett championat ;)

Hoppas det går bra för min tik som bliv attakerad av en vit herdehund så hon har lite rakad päls på högra sidan.
Det hände efter att vi anmält och hon är återställd nu, men pälsen är inte tillbaka, ska jag ta med veterinär pappret och visa det så dom inte anmärker på pälsen??

:bow:

Ta med papperet, det är möjligt att domaren kommenterar det i alla fall men då har du ju i alla fall papper på det.
Lite OT men vet du vad det var för vit herde som attackerade?? ((Namn, ålder, kennel, privat??))
Lite nyfiken då jag hört talas om dåliga MH-n på vit herde i norr dalarna.....

Jag ska dit på lördag och ställa min jappe,
Sen får se om man åker dit på söndag och kollar in snygga vinthundar:D

hejsan, ja jag vet va det var för hund.
känns dumt att hänga ut folk man känner. om du vill kan jag pm.a dig om det.

Jág har inget intyg, men jag har kvittot på allt dom gjorde, räknas det som intyg?? :bow:

Vilken är deras hemsida?
Är det för sent att anmäla sig nu?

Jag ska dit med Cassandra, det blir på lördagen.

Ska först passera Gävle där kompisar ska lämnas av på agilitytävling innan jag åker vidare till Högbo.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 350
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 995
Senast: Wenniz
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 172
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka