Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vi vet inte.... han kan inte gå, verkar apatisk och slö.ibland blir han rädd och då vill han gömma huvudet. var hos vet. igår men hon hittade inget specielt. ska till en annan vet. kl 12.30, hoppas verkligen att han kan hjälpa....
Nej han är innekatt pga han är blind på ena ögat. I förrgårs kväll så var han pigg och glad, så vad det nu är har kommit under natten.. Ingen feber igår men nu tycker jag att han känns varm på öron och snuta.
Jag har funderat på det, men kan inte komma på vad det skulle vara.. Han är inte sån som tugger på saker heller så det är nog inte det. Veterinären som undersökte honom igår trodde att det var någon form för nervskada och det tror jag med. Men varför?? Vad har händt? Har han slagit sig, fått en virus, något fel på insidan (hjärnblödning )?
Hästmänniskan Jag skulle nog räkna med runt 50. Vill inte längre ha en prestationsavlad häst, utan nått som funkar i skogen eller framför vagn. Ponny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.