Snälla....

Sv: Snälla....

Usch vad hemskt! vad är h*n för sjuk?

Massor av kramar och hoppas katten blir frisk snart!

vi vet inte....:( han kan inte gå, verkar apatisk och slö.ibland blir han rädd och då vill han gömma huvudet. var hos vet. igår men hon hittade inget specielt. ska till en annan vet. kl 12.30, hoppas verkligen att han kan hjälpa....

Konstigt. Hur länge har du haft han?
Han kanske är deprimerad, har han blivit misshandlad av nån?

Nej han är innekatt pga han är blind på ena ögat. I förrgårs kväll så var han pigg och glad, så vad det nu är har kommit under natten.. Ingen feber igår men nu tycker jag att han känns varm på öron och snuta.

Senast ändrad:

Åh nej stackars misse :( :cry: Skickar en massa kramar och hoppas att han kryar på sig! Lycka till hos vet & håll oss uppdaterade!

Stackarns misse och stackarns dig!

Han kan inte ha fått i sig något giftigt då? Någon krukväxt eller något smink t.ex?

Skickar en hel hop med *tröstkramar* Till er!

Tack så mkt alla, det känns så hemskt att se honom såhär... :(

Min fina lilla Tusen.....

Image025.jpg

Jag har funderat på det, men kan inte komma på vad det skulle vara.. :crazy: Han är inte sån som tugger på saker heller så det är nog inte det. Veterinären som undersökte honom igår trodde att det var någon form för nervskada och det tror jag med. Men varför?? Vad har händt? Har han slagit sig, fått en virus, något fel på insidan (hjärnblödning :crazy: )?

Hur gammal är han?

Det kan ju tyvärr räcka med att han ramlat ner från en stol, säng eller bokhyllan :(

Vi vet inte riktigt, det är en hittekatt. 7 år kanske. Ja han kan ju ha lekt med någon av dom andra katterna och ramlat... :(

Okej, bra gjort av er att ta hand om honom!

Ja, eller också är det "bara" ett virus som satt sig på nerverna, och då borde det finnas någon medicin att ge honom.

Ja han är min älskling, har bott hos oss i 4 år nu tror jag. Har vakat över honom hela natten.. Han Måste bli frisk!

Förstår det, man blir ju själv sjuk när ens djur är sjuka.

Har själv en hittekatt här hemma som jag hittade i skogen i en kartong när han var 4-6 veckor.

Hur hittade ni denna lille killen då?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
459
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
682
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka