snälla svara !!

A

Amigo_94

Min ena dponny har haft en kotförskjutning, som vi nu har haft en kotknackare som har fixat den. Det var ungefär 2 veckor sen. Hon sa att jag skulle börja sätta igång han direkt. Men han är hur seg som helst. Går knappt att få han o trava i ridhuset. ngn annan som varit med om detta ? som har ngt tips. VÄLDIGT tacksamm för svar.

Sv: snälla svara !!

Min ena dponny har haft en kotförskjutning, som vi nu har haft en kotknackare som har fixat den. Det var ungefär 2 veckor sen. Hon sa att jag skulle börja sätta igång han direkt. Men han är hur seg som helst. Går knappt att få han o trava i ridhuset. ngn annan som varit med om detta ? som har ngt tips. VÄLDIGT tacksamm för svar.

Är du alldeles säker på att hästen haft en kotförskjutning?

Hur står det i protokollet? *Nyfiken* Alltså hur har Terapeuten "Diagnosticerat" Hästen?

Vilken eller vilka kotor menas det att det skulle röra sig om och hur skulle den i så fall vara förskjuten?

Kommer du ihåg hur Terapeuten behandlade? Kan du beskriva?

hej!
har hästen gått om kull,eller är det en möjlig gammal skada?
hur har du märkt det?
hur var den innan behandlingen?
har själv haft olika diagnoser på mina hästar genom åren.
mitt råd är att röntga hästen,då har du det svart på vitt.och inga om,eller kansken.
är den annars i gång?

Är hästen utredd av veterinär? Om inte beställ tid på klinik och gör det så snart du får tid.

VI har varit på helsingborgs djursjukhus två gånger. vi ska dit igen på fredag, dem sa att det var en kota som låg fel elle ngt, så flyttade dem den på rätt ställe, jag är int eså inne i det där. Men dem sa att han skulle bli bra, när vi vardär i fredags så sa dem att han även hade en infektion. O att dem tror ngt mer är fel med ryggem. Hur jobbigt får det vara ? hoppas min lille påålle blir bra snart. :(:crazy:

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 579
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 197
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 230
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka