Snälla snabba svar!

M

moonlightgarden

Ska ha ut tandläkaren till ponnyn imorgon men har glömt passet hemma, måste jag åka hem å hämta det innan? Eller behövs det inte efteresom att det inte är någon viktig spruta som ska ges, bara en hel del lugnande. Det är ju ingen övrig behandling på hästen som behövs (troligtvis).

Sv: Snälla snabba svar!

Min veterinär har aldrig varit intresserad av att se passet när han gett min häst lugnande medel.
Det är de preparat som har livstids karens som ska in i passet. Enl. honom.

Dessutom är de ju inte lag på pass än :-)

Sv: Snälla snabba svar!

Ah okej vilken tur, slipper jag åka hem igen. Är hos pojkvännen å ska göra knäck, självklart glömmde vi bort knäckformarna. Helt underbart typiskt...

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 176
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 433
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar