Snälla, låt oss slippa den vänsterställda sidan!

Dresden

Trådstartare
Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan välja att ha en sajt vänsterställd idag när man vet hur man centrerar en sida? Det är så fruktansvärt irriterande och gammeldags att jag inte vet vad...

Vad är poängen? @Gunnar ?

Jag tror att svaret blir att du ska slå av din annonsblockerare ;)

Eller vill du ha reklam på båda sidor och textfälten i mitten?

Tyvärr, det fungerar inte... Jag har inte haft annonsblockerare på länge här på Bukes. Jag har själv annonserat här så det är inget jag vill blockera, men även utan blir allt vänsterställt och det är fruktansvärt irriterande...

Utan att gå in på anatomidiskussionen undrar jag lite över hur man kan tycka att det är så jobbigt med en vänsterställd sida. Det är väl bara att minska fönstret så hamnar den mer i mitten :) omodernt skulle jag inte heller kalla det.
Jag arbetar just nu med en ny layout och där lär sidan återigen bli centrerad. Men jag utgår ifrån att vissa kommer ha en och annan åsikt om ändringarna, även om jag anser att de är ganska få och små.

Jag fick hjälp av killarna på MediaMarkt när jag köpte min nya mobil, Huawei 8 lite, att få slippa se reklamen på sidorna.

Ingen aning om hur dom gjorde men det har fungerat perfekt iallafall.

Den enda reklamen jag ser är den som finns insprängd mellan inläggen.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 173
Senast: Juli0a
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka