Snälla! Hjälp oss att hitta denna tapet!

domino

Trådstartare
Nu går jag bet och vet inte hur jag ska få tag i denna tapet som jag inte har en aning om vad varken den heter eller tillverkaren av den.

Någon som känner igen den och kan hjälpa oss finna den? Skulle bli så glad! :laugh:

phpbaxnwt.jpg

Sv: Snälla! Hjälp oss att hitta denna tapet!

Exakt samma tapet som jag har i köket:).

Hyresvärden gav mig tapetprover för ca 1 år sedan och de kom från boråstapeter tror jag bestämt. Kanske värt att kika in och titta iallafall:)

Tack för era svar! Har mailat bilden till båda ställena och väntar ivrigt på svar :) Den är ju så sjukt snygg! De där smala silverränderna mellan de breda fälten gör att det blir mer liv i tapeten.
Tänkte åka till Flügger och kolla med dom imorgon och visa bilden med. Gick inte att maila bild till dom då de bara hade formulär på nätet att skriva i..

Var ju själv tvungen att kolla upp,och boråstapeter har den kvar när jag kollade;) ,även om det är svårt att hitta den på sidan. Kan ju inte till hundra säga att det exakt samma,men annars skiljer det bara lite i rändernas centimetrar. Hoppas iallafall att du blir nöjd, Kolla in "plain stripes"...

Om orten e-tuna stämmer (att du inte bor långt borta) så finns tapeten på Happy Homes i Västerås :) likadan tapet som vi har här hemma men i en annan nyans.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: ptr
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 042
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Har börjat få ont av mina hälsprickor så behöver ta tag i det innan de blir för djupa. Känner till Footmender men den är rätt dyr, kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 527
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka