Snacktråd/träning under vintersäsongen 12-13

Sv: Snacktråd/träning under vintersäsongen 12-13

E-vitamin o selen är ju bra att se över så hon får i sig vad hon behöver. Men du räknar väl foderstat? Kolla över dina färdigfoder o mineraler vad de innehåller och komplettera ev :-)

Yes, uträknad foderstat men nu har vi nytt hösilage så måste öppna några balar och ta prover så det kan skickas på analys.
Hon har även sen innan en saltsten med selen och e-vitamin.

2v3msdj.jpg

Anar varför jag hoppade av bildinriktningen på gymnasium :angel:

:rofl::rofl:

Ingick ni i filmen, älskling, jag krympte barnen? Eller i vilket land bor du med sådana enorma granar? :eek:

Det är teskedsgumman och vi, vettu ;)

Marvin: :cry: Förstår du inte hur mycket jag stått ut för att få till den där bilden? Red till och med med avklippte tyglar! :eek:

Tyckte fö att jag lyckats rätt så bra faktiskt, hade det bara gått och skal/storleksändra de förbaskade olika lagrena hade ni aldrig sett skillnad :p

1963? Förklara för en ung och obildad :-P

Käre barn??! Har ni inte TV där i Skauneland????:D Det gick ett program häromkvällen om året 1963 och då visade det flera bildsekvenser från Stockholm den vintern med fullkomligt snökaos. Naturligtvis mer snökaos än i övriga landet, 08:or är ju kända för hur "bra" de kan hantera vintern....:devil:

Marvin din lilla otäcka! Tänk på att vi kommer att rida på samma tävlingar i vår...:devil::D:devil:

Murray: Du kommer att fryyyyysaaaaa! tralla lalla la.....

Hahahaha ja Champagne livar alltid upp!! :D Men jag tål inte så mycket nuförtiden så inga tredagars hörrni! ;)

Ja ja jaaaaaa jaaaa! Rosa Champagne måste vi ha för då kommer Pooh också! Hon eeeelskar rosa skumpa!

Tänkte väl att det skulle locka fram dig ur gömmorna! *dansar runt i ring* hurraa hurra Pooh i år ska vi ha ett nytt 2007 på breeders!:banana::bump::banana:

Tänkte väl att det skulle locka fram dig ur gömmorna! *dansar runt i ring* hurraa hurra Pooh i år ska vi ha ett nytt 2007 på breeders!:banana::bump::banana:
Absolut! Vi behåller samma färg på drinkarna men byter från tranbärstjohejs till rosa skumpa!

Låter kanon! :D Jag har redan införskaffat en flaska, ifall säsongen skulle dra igång tidigt ;)

Mäh, har ni tjuvstartat!

Jag har börjat med att lägga in alla mina natt- och helgjourer under våren i kalendern. Några helger blev det allt kvar! :bump:

meh!

Jag ska kanske kanske ändra planerna så att jag satsar på breeders igen med unghästen :p

Eller om någon annan känner sig sugen på att rida breeders kan jag ställa ett gult djur som hoppar allt man styr på till förfogande, så kan jag vara glassig hästägare :D

Liknande trådar

Western Hejsan allihopa, nu har jag tänkt för mycket igen (Överraskande va? ;)) Diskuterade igår med en vän det här med hästägaransvar och...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Paxinarion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama