Snacktråd sommarsäsongen 2012

Sv: Snacktråd sommarsäsongen 2012

men jag älskar RÅÅÅÅÅÅSA:D

Hade aldrig rosa när jag var liten och det har slagit tillbaka Big Time nu:angel:

Det är ju dessutom inte Musse som har klockan på sig utan jag, så då borde det ju vara ok?:angel::D

Sitter och kikar på nya terrängskydd med... Är ju sugen på vita egentligen, men om jag kommer med vita skydd och rosa klocka lär jag ju bli mobbad:o

Nej, du blir inte mobbad - du blir igenkänd! Rosa och vitt röstar jag på!!!

:D :D

Skit också den rosa klockan hade fått en del dåliga recensioner:crazy: Dock är den "billig" ca 40 dollar, undrar om man vågar skicka efter en sådan ändå?:confused:

Ja vita skydd hade varit fiiiint på min vitbenade ponny:D

Jaa men visst skulle det passa till honom?! Åhh är såå nära att klicka hem skydden nu, internet är faaarligt:eek: Men 700 spänn för 4 skydd är rätt bra pris:angel:

Det är ju superbra!

Åh, vad är det för feeeeeel på er, rosa är avskyvärt :p Kan vara fint som små små milda detaljer till typ grått och brunt men annars nej! :D

Men hur praktiska är nu vita terrängskydd?
Jag ville ha röda, tills en väninna slog mig på fingrarna o sa "dom är fina 10 starter, sen......"

De går ju att tvätta i maskinen dessa:D

Dessutom har jag ju en hel uppsättning redan nu som vi kan ha på träning. De börjar bara bli slitna, Musse ha dessutom ärvt dem så de passar inte helt hundra... Kanske ett par ny framskydd i svart å så tävlings skydd i vitt *Drömmer sig bort*

Vilka fler färger finns skydden du tittar på? :D
Jag behöver ju oxå....

Skulle ju ha passat på när syrran bodde i London så hade man kommit undan lite billigare med frakten...

De är kanonbra skydd! Lätta, drar inte åt sig vatten och med kolfiberskena, jätte nöjd med de jag har nu:laugh:

Jag vill nog ha bruna....
Beroende på vad det blir för färg på lädret (sadelutprovning på onsdag).
Hur lätt är det att hitta då? Typ skitsvårt... GAAAAAAAAH!

Hahaha!
Ja bruna kan nog bli svårt att hitta:angel: Ska man ha bra terrängskydd så är det vitt eller svart som gäller, de finns inte i så jättemånga färger...

Slutade med att jag beställde ett par svarta frambenskydd... Plånboken fick säga sista ordet, när jag blir rik ska han få vita skydd runt om!:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka