Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh grattis! Du har säkert talat om det förut men ras? Bild?Tack alla för tips!
Nu är lilla hemma, hämtades igår. Jätte duktig i bilen, jamade lite och somnade sedan, väl hemma var hon lite osäker med fick upptäcka lägenheten i sin egen takt. Åt lite och drack vatten och varit på lådan så nu vet hon vart mat och vatten serveras och var lådan finns. Inatt sov hon i sängen med mig och sambon hela natten
Idag är det fullfart, leker och busar runt, hoppar upp och ner i klösträdet varvat med race i hallen :P Sitta i fönstret och leka med växter och kika ner på gatan utanför är mycket populärt det med
Däremot vill hon inte äta torrfoder så har gett extra blötmat, hon luktar på torrfodret men vill inte ha.
Tack alla för tips!
Nu är den lilla hemma, hämtades igår. Jätte duktig i bilen, jamade lite och somnade sedan, väl hemma var hon lite osäker med fick upptäcka lägenheten i sin egen takt. Åt lite och drack vatten och varit på lådan så nu vet hon vart mat och vatten serveras och var lådan finns. Inatt sov hon i sängen med mig och sambon hela natten
Idag är det fullfart, leker och busar runt, hoppar upp och ner i klösträdet varvat med race i hallen :P Sitta i fönstret och leka med växter och kika ner på gatan utanför är mycket populärt det med
Däremot vill hon inte äta torrfoder så har gett extra blötmat, hon luktar på torrfodret men vill inte ha.
Ännu ett bevis på vad katter ser oss människor som egentligen (säger jag medan jag håller handen lite obekvämt för att Alice ska ha någonstans att vila huvudet på medan hon ligger i mitt knä )
Har släppt båda katternas piller nu, på torsdag är det hjärtscanning och sen hoppas på löp!!
Ska du verkligen avla på såna högljudda apor?Blåprickig katt möjligtvis till salu. Tillbringar gärna nätterna kraffsandes på garderobsdörrar och klättrandes i dörrkarmar samtidigt som hon berättar för halva grannskapet vad hon gör. Så för lugnets skull börs sånt kanske inte finnas. När det är gostid (på hennes tid förstås) visas det gärna genom att pilla på ägarens läppar med klorna ute. Även detta mestadels nattetid. När man vaknar av smärtan, så finner man henne oftast stirrandes på en på ca 1 dm avstånd. Och då är gostiden slut. Och återkommer ca 1,5 h senare. Men dagtid är hon jättesöt, för då sover hon mest. Hon sägs vara av rasen brittiskt korthår, men då det står; lugn, markbunden och tystlåten i rasbeskrivningen så är jag osäker.
*mutter*
Jag har tänkt att min Alice kanske har lite udda svansföring ibland, ni vet hur en katt ibland har svansen rakt upp med bara svanstippen vippa åt sidan lite grann? Men när Alice ibland har sin svans upp och så istället för bara svanstippen så är det halva svansen som viker ned, typ lite för lång svans Har tyvärr ingen bild dock.Socker har sina egenheter har jag märkt nu när det snart är dags för 2-årskalas. Bland dem en udda svansföring. Han har gärna sin svans i en båge över ryggen, ibland väldigt nära ryggen och svanstippen kan då nudda öronen.
Någon som också har en katt med udda svansföring? Skulle vara kul att se bilder i så fall.
Jag har tänkt att min Alice kanske har lite udda svansföring ibland, ni vet hur en katt ibland har svansen rakt upp med bara svanstippen vippa åt sidan lite grann? Men när Alice ibland har sin svans upp och så istället för bara svanstippen så är det halva svansen som viker ned, typ lite för lång svans Har tyvärr ingen bild dock.
Ps. Sockers päls är väldigt vacker med sin färg och mönster
@Pazuzu Ekorrsvans kallas det ofta. Fantasilöst nog
Profilen kan jag ju inte säga så mycket om på den här bilden. Det är ju annars något som ragdollmänniskor är helt uppslukade vid