Snacktråd för oss som planerar debut 2010

Sv: Snacktråd för oss som planerar debut 2010

Var ska du på torsdag? Min träning blev inställd... pm-a om du vill!

Va söta ni är tillsammans! Ser väldigt enkelt ut, fint:) Har den ponnyn stått på Gotland tidigare? Tycker den verkar bekant..

Novali01+aprilia
Tackar, tackar!:laugh:

Nu ska jag ut och trimma dressyr med min stora kluns:D

Vilken jättefin film du gjort! Å superponny har du...! Grattis till segern när blir nästa start?

jättefin film du gjort! :) ni är superfina tillsammans, och grattis till en så lyckad debut! :banana:

Va söta ni är tillsammans! Ser väldigt enkelt ut, fint:) Har den ponnyn stått på Gotland tidigare? Tycker den verkar bekant..

Novali01+aprilia
Tackar, tackar!:laugh:

Nu ska jag ut och trimma dressyr med min stora kluns:D

Åh tack så mycket! :)
Ajjemän hon har stått på gotland :)

Vilken jättefin film du gjort! Å superponny har du...! Grattis till segern när blir nästa start?

Tack så mycket! Är så himla pilligt det där med alla klipp och sånt :) haha!
Nästa blir nu på lördag faktiskt :) Denna gången ska vi till Kinda och starta p80:)

Då var FT kortet också i box, så nu är vi anmälda till midsommartävlingen på Trossnäs :D Fler som ska dit?
Känner iofs at nerverna börjar lysa med sin närvaro - läänge sen förra gången :o

Hade gärna åkt dit då¨det var en jätterolig bana där, men jag jobbar hela sommaren så jag skippar att åka på 2-dagars och tar några endagars istället.

kl

jag ska försöka komma ut på minst en terrängträning till innan pållen (och jag) får lite sommarvila.
hade tänkt rida en P&C 1/7 men hoppar över det pga att jag inte tränat tillräckligt. ville träna på den banan som P&Cn är på innan men har inte fått ihop det riktigt (ekonomin har inte varit den bästa såhär i slutet på månaden ;))

men jag är grymt peppad för att debutera på SFK 25-26 september :banana:

kl

jag ska försöka komma ut på minst en terrängträning till innan pållen (och jag) får lite sommarvila.
hade tänkt rida en P&C 1/7 men hoppar över det pga att jag inte tränat tillräckligt. ville träna på den banan som P&Cn är på innan men har inte fått ihop det riktigt (ekonomin har inte varit den bästa såhär i slutet på månaden ;))

men jag är grymt peppad för att debutera på SFK 25-26 september :banana:

Kul! Då ses vi där, bra val av debutbana tycker jag :)

Jippie, då bokar jag också det så peppar vi varandra! Var på Johannesberg idag och det gick jättebra, min duktige lille tjockis-Rembo :)

Nu har vi anmält oss till vår första fälttävlan :eek: En p80 i Bollnäs i slutet på juli. Varken jag eller ponnyn har tävlat fälttävlan innan, men han var duktig när vi tog fälttävlansmärket:angel: La hoppning (kvalad Msv) och La:P1 dressyr har vi tävlat innan men som sagt ingen spec erfarenhet av fälttävlan.
Några tips/grejer man ska tänka på? :)

KL
Jaha det är väl dags för oss också att kliva in i denna tråden:laugh:
Vi ska debutera våran 4-åring den 10/7.
Det ska bli mycket spännande. :bump:

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 731
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 054
Senast: kma
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 256
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur