Nu har min älskade Tassa tassat vidare. Lugnt och stilla hos vet pga njurarna. Det är tomt men jag har ju Missia kvar som tröstar mig.
Att de små fyrbeningarna tar sådan stor plats i våra hjärtan![]()
Åh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har min älskade Tassa tassat vidare. Lugnt och stilla hos vet pga njurarna. Det är tomt men jag har ju Missia kvar som tröstar mig.
Jag beklagar verkligenNu har min älskade Tassa tassat vidare. Lugnt och stilla hos vet pga njurarna. Det är tomt men jag har ju Missia kvar som tröstar mig.
Jag skulle avvaktat. Det är värre med tänder än klor, men så länge det inte finns några tecken på att det skulle vara infekterat ser jag ingen anledning att åka in.Jag skulle behöva lite råd!
M har fått ett sår, det ser ut att vara efter en klo. Max en halv cm djupt skulle jag tro, den har gått rakt in och det är fina kanter, sitter i nacken. Det ser väldigt fint ut nu, rent, inget blod eller var. Han är inte alls påverkad av det, jag får klämma och trycka hur mycket som helst utan att han reagerar. Jag vet ju dock att kattsår ofta blir infekterade, så jag velar lite.
Skulle ni boka en veterinärtid direkt imorgonbitti (om jag kan få en akuttid vill säga) eller skulle ni avvakta och se hur det utvecklar sig?
Skulle avvaktat och hållit koll. Går det ner under huden eller är mer en rispa i huden?Jag skulle behöva lite råd!
M har fått ett sår, det ser ut att vara efter en klo. Max en halv cm djupt skulle jag tro, den har gått rakt in och det är fina kanter, sitter i nacken. Det ser väldigt fint ut nu, rent, inget blod eller var. Han är inte alls påverkad av det, jag får klämma och trycka hur mycket som helst utan att han reagerar. Jag vet ju dock att kattsår ofta blir infekterade, så jag velar lite.
Skulle ni boka en veterinärtid direkt imorgonbitti (om jag kan få en akuttid vill säga) eller skulle ni avvakta och se hur det utvecklar sig?
Skulle avvaktat och hållit koll. Går det ner under huden eller är mer en rispa i huden?
Och det här är inte så dumt med ikeagrejer och mattbitar och lim. Men ... plats, plats, plats.
![]()
Jag har en tavla som jag gärna skulle lägga undan men den är från min döda faster och pappa skulle bli sur![]()