Snacktråd 2018

Nu känner jag att jag och min kuse kan sälla oss till den roliga skara ni verkar vara här inne på fälttävlan! Hann med 2 st H90 förra året, första någonsin för både mig och häst. Och gud så skoj det var! :D Är nu astaggad på årets säsong, och årsdebuten blir i Norra Bohuslän 1/5. Har hunnit med två terrängträningar, och hästen visade att hon minsann minns (och smält) förra årets bravader och var fantastisk :love:. Bortsett från att hon sköt av mig efter ett nedhopp... I TRAV :rofl::devil:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 011
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 261
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar