Det blir nog bara ni två!Förutom du menar jag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir nog bara ni två!Förutom du menar jag....
Det blir nog bara ni två!
Jag kommer gärna om någon vill låna mig en häst.... Måste väl va minimum tre startande för att bli en klass??
du kan låna mitt fullblodJag kommer gärna om någon vill låna mig en häst.... Måste väl va minimum tre startande för att bli en klass??
du kan låna mitt fullblod
Kul! Är den inriden?
Den är det när du är i mål?
Jomenvisst serru! Om du rider henne lovar jag att betala startavgiften, köra dit hästen, filma och sen leta upp dig...Kul! Är den inriden?
Jomenvisst serru! Om du rider henne lovar jag att betala startavgiften, köra dit hästen, filma och sen leta upp dig...
När du ligger i nåt dike såklart!Hm vad då "leta upp mig".....?
Men SJÄLVKLART vågar du det??? Och du måste det också för 1 gång terrängbiten alltid terrängbiten! Det enda du måste fixa är kameraman...för finns det inte på film har det inte hänt....
Hm vad då "leta upp mig".....?
Ja det vore ju oansvarigt att åka hem utan dig Men det finns nog ett skallgångsteam som kan hjälpa till, så få inte panik.Hm vad då "leta upp mig".....?
Ja det vore ju oansvarigt att åka hem utan dig Men det finns nog ett skallgångsteam som kan hjälpa till, så få inte panik.
Inte för att vara sån, men kan vi se till att @sorbifolia startar sist i terrängen, så vi andra slipper vänta på skallgångskejdan innan vår start?