Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du bara visade ditt rätta jag
Låg väldans bra till på tävlingen igår, red terrängen och trodde jag möjligtvis skulle få tidsfel för jag red för SNABBT. Men jag måste skaffat mig en konstig tidsuppfattning.
Jag fick tidsfel för jag red 20 sek ÖVER maxtiden.
--- Jag tror helt enkelt att tidtagningen inte blev korrekt ---
@Novali01 sa att det har hänt oss alla, men nu funderar jag på hur tidtagningen i terrängen genomförs. Gör alla klubbar likadant? Hur gör man på t.ex. SM och större tävlingar?
Låg väldans bra till på tävlingen igår, red terrängen och trodde jag möjligtvis skulle få tidsfel för jag red för SNABBT. Men jag måste skaffat mig en konstig tidsuppfattning.
Jag fick tidsfel för jag red 20 sek ÖVER maxtiden.
--- Jag tror helt enkelt att tidtagningen inte blev korrekt ---
@Novali01 sa att det har hänt oss alla, men nu funderar jag på hur tidtagningen i terrängen genomförs. Gör alla klubbar likadant? Hur gör man på t.ex. SM och större tävlingar?
Jag kanske sitter kvar om hon sköter sig lika exemplariskt som vid förra veckans hoppträning.
Ja emma ska p då jag också såklart. Fio o krumelur också tror jag?Ska ni till Össjö?
ah då finns det några att trakassera om jag åker ditJa emma ska p då jag också såklart. Fio o krumelur också tror jag?
Ska ni till Össjö?
förstår det Vi får väl se de. De skrev att det är deras sista tävling så jag åker ev dit och kollar lite.Jag vet helt ärligt inte om jag har råd... fy fan har glömt av vad dyrt allt blir hela tiden med fälttävlan. Tävlade ju bara på några hopptävlingar förra året på hemmaklubben. Har haft för mkt räkningar denna månad helt enkelt med bilskatt, laga bilen för typ 5000 mm mm.
förstår det Vi får väl se de. De skrev att det är deras sista tävling så jag åker ev dit och kollar lite.
vet inte, sitter inte i styrelsen längre. men det står så på deras fb-sida.Va? Sista tävling? Varför det?
VA va ?!! Jag som gillar det stället jättemycket! Det här får inte vara sista tävlingen! Hoppas att något reser sig ur askan som fågel Fenix ...