Jag har gett upp pga OT
Fast detta börjar ju likna den ENDA tråden så risken finns ju att vi blir förpassade till ett underforum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gett upp pga OT
Fast detta börjar ju likna den ENDA tråden så risken finns ju att vi blir förpassade till ett underforum
Ja! Det tog mig bara några månader att ha sönder den!Nämen @LenaH är din häst konvalescent ?
Ja! Det tog mig bara några månader att ha sönder den!
Kotsenskida hb.Tråkigt! Vad har hänt?
Kotsenskida hb.
Friskförklarad sen 2 veckor, därav kamikazeutmaningen...
Den är helt vild och jag har för första gången i mitt liv tvingats resignera och plegga den vid ridning.
Haha, jag tyckte Åke var en utmaning att sätta igång men hans explosioner var en barnlek i jämförelse.Jaja en everyday Grå Mao
Haha, jag tyckte Åke var en utmaning att sätta igång men hans explosioner var en barnlek i jämförelse.
Plegicil var ordet sa Bull.Ja akta dig...jag skadade ryggen förra året på det sättet. Inte för att jag ramlade av men för att det blev ett sådant ryck i ryggen i alla kast och explosioner..
Plegicil var ordet sa Bull.
Han blir farlig för mig, sig själv och omgivningen.
Svarar skitbra på väldigt lite.Hoppas han inte snedtänder då
Trodde jag också, sen låg jag plötsligt på marken framför henneSvarar skitbra på väldigt lite.
I mitt fall blir det nog bakom för den står (hoppar och far...) på bakbenen.Trodde jag också, sen låg jag plötsligt på marken framför henne
Ja akta dig...jag skadade ryggen förra året på det sättet. Inte för att jag ramlade av men för att det blev ett sådant ryck i ryggen i alla kast och explosioner..
Ånej va läskigtI m
I mitt fall blir det nog bakom för den står (hoppar och far...) på bakbenen.
Oi, shit, kan man skada sig på det sättet?! Då är jag nog väldigt i riskzonen....
I m
I mitt fall blir det nog bakom för den står (hoppar och far...) på bakbenen.
Ja!Ånej va läskigt