Snacktråd 2018

Har bokat terrängträning i morgon kl 12. Snöstorm här o helt vitt :laugh: Var ingen snö alls i Tågarp för 1 h sedan dock. Min eminenta fotograf hade den goda smaken att köpa hus bredvid terrängbanan så hon uppdaterar @Wilisia löpande :D

Påminner mig om när jag kom hit som typ 13-14 åring och skulle lägga ut en "rolig bild" som jag tagit på en fälttävlan i Gärds. Helt omedveten om att det var @fio som var på bilen :angel: (Om jag nu minns rätt..? Någon på buke var det iaf :p )

Men vaddå :confused:
Jag ser alltid ut så när jag rider :angel:

FB_IMG_1522349682713.webp

Ååååh @fio tack för detta. Men det att du har haft pressfotografer när du gör dessa sköna vurpor säjer ju en del. När jag ramlar av så ser ingen.. ( tur det iofs , inte lika snyggt)

Redan trött på den här jävla skitsäsongen. Slutet av mars och vi har genomfört 4 tävlingsdagar. De stora hästarna har knappt gått en runda alls och badminton är en månad bort.. precis kommit hem från inställd tävling där 3 av 7 hästar kunde genomföra sina klasser, övriga 4 kom för att göra sin dressyr. Heja liksom.

Redan trött på den här jävla skitsäsongen. Slutet av mars och vi har genomfört 4 tävlingsdagar. De stora hästarna har knappt gått en runda alls och badminton är en månad bort.. precis kommit hem från inställd tävling där 3 av 7 hästar kunde genomföra sina klasser, övriga 4 kom för att göra sin dressyr. Heja liksom.
Det kan bara bli bättre? :confused: *Peppar, peppar...*

/Lady_S

@fio Hade en förkärlek för att bada när hon var yngre...jag gillade under en period att undersöka hur djupa alla diken var på olika banor....:o:D

@Krumelur Katt-fan kom fram idag...hade tydligen varit på visit hos nån granne så det blev ju inget Blåkulla för mig! Kunde inte komma 1 år till utan katt...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
806
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka