Snacktråd 2018

Är där snö nu?
Jag var uppe och tittade på våran lilla bana hemma igår. Man kan åka pulka där. :mad:

Det här jag extremt svårt att tro! Det har fortsatt frysa på nätterna till idag här bara men är snöfritt. Och mina underbara grusvägar har varit mjuka nästan alla dagar :love: finns som tur är vissa fördelar med oändliga vidder o ingen skog :laugh:

Du är nog den mest negativa jag känner vad gäller vädret :rofl: :D

Nej jag är bara realistisk :rofl:
Här är prognosen för tågarp i påsk!
Screenshot_20180321-220227.webp

Jag har svårt att tro att det blir tävling o om det blir det så är ju frågan hur hoppbanan ska klara sig? Jag har ju t om svårt att tro på Vinslöv den 8/4. Snöade ju där idag....

Jag har svårt att se hur dom ska kunna ha tävling baserat på prognosen och frågan är , vill man verkligen tävla om dom bestämmer sig för att ha det?
Screenshot_20180323-083040.webp

Senast ändrad:
Jag har svårt att tro att det blir tävling o om det blir det så är ju frågan hur hoppbanan ska klara sig? Jag har ju t om svårt att tro på Vinslöv den 8/4. Snöade ju där idag....

Dom kan ju alltid flytta in hoppningen inomhus eller till gruset i mitten.

Men den har jag ju redan sett? :rofl:

Det ligger snö på banan där :cool:

Nej men det ser kul ut, speciellt med lite linjer.. fasen vad jag saknar att få rida lite linjer... jag måste skärpa mig nu :eek:
Jag tyckte också det var så kul att kunna rida linjer :D Det är nog bara isen som ligger där dock :rofl:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 129
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 309
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 536
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30