Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va fasen! Varje dag nu får jag upp härliga terrängträningsfilmer som minne på facebook. Jag vill ha vår NU!
Insåg att min tävlingsplanering sket sig eftersom jag jobbar när det är Vinslöv. Vilken tur då att jag råkat anmäla och fått plats i Tågarp! Om det töar nån jävla gång då.
@fio "Lagt det på is"
Tack fina du! Jag hoppas också det!@emma-vsm Så tråkigt att höra och framförallt att hon aldrig kan få en riktig diagnos så du vet hur du har det, värdelöst. Du är fantastisk som orkar hålla på oavsett att jag vet vilken djurvän du är så är det bra gjort att bara orka lägga all tid o pengar på henne som du gör. Jag hoppas att du får ordning på henne och om du inte får det att nån veterinär talar om exakt prognos för dig så du kan handla utifrån det o slippa allt som hänger i det blå hela tiden. 1000 peppkramar till dig
Yay, Tågarpträning med lilla grå och hans favoritryttare @Wilisia på lördag verkar det som och förhoppningsvis med fotograf?! Första träningen för året och mtp hur glad han är numera så överlåter jag hoppandet med varm hand till någon som inte riskerar att strypa den glädjen för att sitta kvar
Yay, Tågarpträning med lilla grå och hans favoritryttare @Wilisia på lördag verkar det som och förhoppningsvis med fotograf?! Första träningen för året och mtp hur glad han är numera så överlåter jag hoppandet med varm hand till någon som inte riskerar att strypa den glädjen för att sitta kvar
I snöstormen? Lycka till då
https://www.instagram.com/p/Bgb-4WwAS1i/
Tågarp typ i lördags eller fredags tror jag. De hade ju ingen snö vår första snöstorm här nere
I söndags har jag för mig... Alltså jag har ju sett att dom tränat i tågarp typ hela veckan ? Känns lite som det är beroende på vem som är tränare.