Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla sätt är bra utom de dåliga . Hur brukar du göra? Jag har gjort så att de får göra sitt i vanliga lådan men jag haffar dem innan de hinner täcka över så jag inte får med så mycket sand. Tror det blir dugligt. Hur gör du?Nu har jag tagit semester i helgen. Tur att inte jobbet frågade varför, men det är för att jag ska kunna passa Sevens toabesök. Måste ha ett avföringsprov att skicka till SVA så vi ser att hon är parasitfri inför parning.
Alla sätt är bra utom de dåliga . Hur brukar du göra? Jag har gjort så att de får göra sitt i vanliga lådan men jag haffar dem innan de hinner täcka över så jag inte får med så mycket sand. Tror det blir dugligt. Hur gör du?
Handduk/filt mellan katt och knä är himla skönt när man har vassa katterAlltså, problem!
Hollie vill tvunget ligga i knät hela tiden, särskilt om jag grejar med något där hon är i vägen. Det är väl mysigt och bra på alla sätt, men de där förbannade klorna! Jag ser ju ut som om jag har världens självskadebeteende och skär mig i benen (vilket gynekologen faktiskt frågade om när jag var iväg på cellprovtagning..)
Kattus ligger och småriver mig på låren, trampar och drar med sina sylvassa klor.. Känns som om jag klipper och klipper men hon är fantastisk på att vässa dem igen. Finns det något supertips (förutom tjocka lager kläder)?
Handduk/filt mellan katt och knä är himla skönt när man har vassa katter
Du får ha sånna där motorsågsbyxor, det kanske kan funkaJag provade filt, men det blev så varmt! Och dessutom knuffade hon undan den..
Får ha en snäll katt med vadderade tassar i knät istället.
Nu har jag tagit semester i helgen. Tur att inte jobbet frågade varför, men det är för att jag ska kunna passa Sevens toabesök. Måste ha ett avföringsprov att skicka till SVA så vi ser att hon är parasitfri inför parning.
Oojoj. Jag som är devonsjuk. Men jag vill inte ha tre katter samtidigt igen. Ser fram emot att bli plågad av bilder från dig senare i år, då. Och, hoppas allt är prima med Seven.
Och jag som funderar på hur jag ska kunna säga nej till nån av Sevens ungar Hoppas vara bättre med bilder än vad jag var med Mallas och Bonnies sista kullar Annars är jag väldigt aktiv på Facebook
Haha, ja varför inte! Har ett par ute i stallet, kanske ska ta med dem hem imorgon..Du får ha sånna där motorsågsbyxor, det kanske kan funka
Jag vill också ha en Devon! Skulle komplettera min ragdollgrupp . Dock får det vänta tills jag har mer utrymme hemma så det finns större ytor att sysselsätta sig på.Oojoj. Jag som är devonsjuk. Men jag vill inte ha tre katter samtidigt igen. Ser fram emot att bli plågad av bilder från dig senare i år, då. Och, hoppas allt är prima med Seven.
Jag vill också ha en Devon! Skulle komplettera min ragdollgrupp . Dock får det vänta tills jag har mer utrymme hemma så det finns större ytor att sysselsätta sig på.
Det är just det där med att de märks . Aktivitetsnivån på mina ragdolls är inte riktigt lika hög. Så ja, det är väl där skon klämmer . Men en dagDevoner är väldigt små! Fast, de märks... Jag har alltså redan två. Men det är verkligen min ras. Förutom att min drömkatt utseendemässigt är en sorrel somali.
Imorgon hämtar jag mina katter!!!