Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har iofs en ragdoll, men vi kör på ett bad, toppen för att få hår att lossna, iaf lång päls. (Sen är vår fröken väldigt mild, så processen är lindrig.)Det börjar dra ihop sig till borstning. Tar jag i någon av Fröknarna så yr det upp ett luftigt litet moln med päls. Särskilt brunetten har så mycket underull att det ger en svag Michelin-känsla av fluff när jag lyfter henne. Skönhetsmissen har lite längre päls, och slätare, den yr mer också iofs. Får avsätta en timme om dan för att beta av kroppsdel för kroppsdel.
En ordentligt oborstad brittisk korthårsfröken ger man sig inte på med furminator hur som helst...
Jag har iofs en ragdoll, men vi kör på ett bad, toppen för att få hår att lossna, iaf lång päls. (Sen är vår fröken väldigt mild, så processen är lindrig.)
Bad med schampo och balsam, skölj nooooga. Sen ska det bästa vara att blåsa dem, men det gör inte jag, hon torkar rätt fort ändå.Det kanske ska testas! En början på pälsutrensningen iaf. Just underullen tar fasen aldrig någonsin slut. Jag kan borsta i evigheter, tycker inte att en liten katt på 4,5 kg borde kunna bestå av så mycket päls.