Snacka om att tjäna pengar!

J

Jozzi

Hejsan,

Såg en lite rolig annons LÄNK :rofl:

Hoppas personen har skrivit en nolla för mkt. Eller så är denne en väldigt bra försäljare :)

//Jozzi

Sv: Snacka om att tjäna pengar!

Njaa om du tittar lite närmare så ser den väldigt likt H**ks billiga selar ;)

Fast bakselet kanske kostade mkt! :rofl:

//Jozzi

Den där har legat ute i omgångar nu på hastnet, nästan så man vill mejla och påpeka...

Jag har kollat på annonsen och tycker synd om den som köper selen. Visst är det en sådan modell som här på forumet kallas "skitsele" och jag undrar hur hon som säljer selen tänker när hon begär 5000:- för den :confused:

Ja det undrade jag med. :)

Jag tyckte det var lite roligt pga priset var såååå väldigt högt inte att det var pga det såldes ett skitsele så :)

Personen tjänar väll runt 3022;- om det nu är köpt på H**ks
Får personen den såld så får h*n gärna sälja min också! :D Fast den är använd lite mera, fast till longering och tömkörning.

Hade inte en aning om att det var nån från Buke, Länken var inte nå illa menat. Var lite roligt pga priset och vad det var för saker som vart till salu för det priset.

//Jozzi

Hejsan,

Såg en lite rolig annons LÄNK :rofl:

Hoppas personen har skrivit en nolla för mkt. Eller så är denne en väldigt bra försäljare :)

//Jozzi

Första gången jag såg den annonsen då ville de ha 10 000 för den och jag trillade(nästan) av stolen....annonsen har varit ett bra tag nu, konstigt att ingen vill köpa en bröstsele för det priset......:angel:

Det är väl nån stackare som fått den måttbeställd dyrt. Den är inte värd mer än någon tusenlapp egentligen i mina ögon :)

jag har mejlat stackaren....jag tror som shetlandskusken, att hon mpåttbeställt den av en okunnig sadelmakare..stackare.

nu har hon begärt bud istället, och det var ju bättre.

fortfarande synd att folk fortfarande köper skitselarna. Kan bara hoppas att selköparen dyker upp här eller söker hjälp på annat håll.

Nu är annonsen borta. Varför maialde du? Du gillar väl inte den typen av sele?

Jag mejlade för att bespara henne år av onödigt annonserande. Berättade även för henne om selen och att den inte lämpar sig för selen. Hon svarade idag att hon fått den värderad till det priset! sist jag kollade hade hon ändrat piset till Bud.

Jag kanske skulle få min skitsele i förrådet värderad :) prima hantverk!

åke-gillar du den typen av "sele" ??

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 472
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 682
Senast: Ragdoll
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur