Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog nog fel knapp nu, men jaja
Börjes säljer annars billiga mini-sockerbitar som är jättebra till cavaletti!
Nu knapplån på riktigt.
Hann rida Kveikja imorse innan jobbet och tack vare mycket jobb och att jag legat sjuk så var det minst två veckor sedan. Hon var lika kul som vanligt om inte än roligare! Hon e så kvick nuförtiden! Och idag så kändes hon lätt, t.o.m. så syns det på bilden, hon lutar inte framåt som hon brukar!
Ursäkta bildkvalité, jag har inte hunnit lägga in kamerabilderna på riktigt(jag fotograferade med stativ och tidsutlösning )
+1
Dock är det bara mina knän som gått sönder hittills, inte ridbyxorna Rósa bryr sig helt enkelt inte om ifall nu mina diverse kroppsdelar skrapas, rivs eller stöts under ridturen, sådant får jag se upp med själv...
Vad söt hon ser ut att tycka att det är roligt att få busa runt:-) men ser hon inte lite tjock ut en då?
Vad tråkigt det lät såg jag nu men ja du förstår vad jag menar;-)! Men menar du att filmen blev upp o ner? Lägg ut den en då vi får väl vända på datan lr mobilen!
Hon ser jättefin ut!!
Ja visst är det tråkigt. Särskilt när till och mer veterinären säger att hon är fet, utan att ens känna på henne. Hon sa till mig att banta ner henne så för att hon kunde bli halt när hon var så fet. Tack för den liksom, varför inte iaf klämma lite på henne först?
Ja visst är det tråkigt. Särskilt när till och mer veterinären säger att hon är fet, utan att ens känna på henne. Hon sa till mig att banta ner henne så för att hon kunde bli halt när hon var så fet. Tack för den liksom, varför inte iaf klämma lite på henne först?