Snabbhet vid tricks o övningar

proxygirl555

Trådstartare
Min stora tjej e så himla seg när hon gör sina tricks. Hur kan man träna upp snabbheten i det? hon gör allt i slowmotion :grin: Säger man sitt eller tass, så gör hon det, men hon gör det väldigt saktfärdigt. Hur tränar jag upp kvickheten i henne? hehe

mvh sandra o sessan:rofl:

Sv: Snabbhet vid tricks o övningar

Jag har gjort det, men det dumma e att hon bryr sig varken om belöning eller inte ang detta. Hon e görfin när man tränar lydnad med henne, det e bara det att hon e seg. Jag har berömt henne väldigt mkt när hon gjort ngt, men sedan så väntade jag lite för att få ngn reaktion ifrån henne, men icke sa dicke. Hon bara tittar på en o väntar på belöningen. hihi :bump:

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 323
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 378
Senast: Acto
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 369
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka