Snabba svar tack - varför gör hon så här?

Sv: Snabba svar tack - varför gör hon så här?

Ja, men jag tänkte inte alls på det eftersom hon aldrig gjort så förut.

Hon kanske är lite extra kinkig på dig eftersom du varit borta på
prao i två veckor...

Ja, men jag tänkte inte alls på det eftersom hon aldrig gjort så förut.

Ska jag vara helt ärligt tror jag att det beror på de övningar du haft med henne innan när hon inte fick äta direkt. När hon nu fått tag i maten så visar hon att hon inte tänker gå där ifrån igen. Nu är den hennes.

Jag håller ,ed om att det ser ut som om hon surar emot dig.

Först trodde jag hon fått en klump i höet som hon försökte skaka ut men sedan du hon även vänder rumpan emot kameran sr jag det mer som en markering emot dig.

Mina hästar beter sig liknande emot varandra i hagen.

Jag hade nog slutat störa henne vid maten. Sätt ned maten och låt henne äta i fred är mitt råd.

Ja, det är säkert så! Jättebra. Man tänker ju inte på sånt själv, eller åtminstone inte jag.. :o

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 645
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 592
Senast: Bison
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 294
Senast: Liran
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Malignt melanom?

Hästrelaterat