Snabb hjälp - Union Shark!

nexxa

Trådstartare
Behöver ringa stueri Pilagården ikväll ang. betäckning med Union Shark men kan inte hitta lappen med nr (med början 0430) och jag kan inte hitta det om jag söker på nätet heller :confused:
Någon vänlig själ som kan PM:a nr? :bow:

Sv: Snabb hjälp - Union Shark!

Nemas problemas. :) Lycka till med betäckningen! Visste inte att han betäcker fortfarande. :)

Lilla söta fröken "Fräkken" ha du haft kontkt med "sharkens" avkommer förut? Vet ingen som har en........:crazy:

Jodå! De har 20 års jubileum nu, och ja Union Shark är 20 år också :D

Min häst har två syskon med UNion Shark som pappa tillverkade är han stod ho Brandels i Östervåla. Stoet är dräktigt med ve o fasa Tap IN den andra är tre och tränas.

Jag har en UNION SHARKARE som heter SIX FEET UNDER och det är en kanon kille på alla sätt . Men Sharken har lite dåligt rykte om sig , han kan kanske få lite veka avkommer men det beror nog lite på öppfödningen åxå. SHARKEN har inte fått världens chans i avels boxen , han har nog inte fått topp kvalite på stona och lär väll inte få det nu heller.Jag tycker att han är en bra amatör hingst du får en trevlig avkomma och fångar du in den rätt på vägen och har ett hyffsat sto blir det nog bra . / appendix:

Stoet var väldigt skyggt som föl men är jättetrevligt nu. hingsten är störig men å andra sidan är han tre o har mkt hormoner i omlopp så lite busig får man vara.
JAg bara undrar hur wholly Arnie blodet kommer gå ihop med Tap Ins.
Kanske blir världens mes, man vet aldrig.
Nu vet jag att moderstammen på dessa hästar lämnar rätt så bra hästar har träffat alla utom två.
Visst kan det blixtra till ibland men oftast är de bra så Union Shark behöver inte vara fel på denna moderstam.

Liknande trådar

Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 285
B
Hästmänniskan Vet inte om denna tråden ligger rätt men testar. Jag fick idag efter en bra tid reda på dåliga nyheter om fd foderhäst. Känner att jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 852
Senast: ridtravare
·
S
Trav Jag själv är inte ett dugg insatt, och inte är jag heller intresserad egentligen. Men nu när jag har en egen fd travare, så skulle...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: serious
·
9
Utrustning Min valack har pga tidigare skada ett stort behov av mycket bra stöd på frambenen. Han har ett konstaterat mycket hårt islag för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 864
Senast: quigley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?