Snabb fråga

Asko

Trådstartare
En snabb fråga som jag skulle uppskatta ett svar på väldigt mycket!
Jag ska skicka in en ansökning om ett jobb på ett hunddagis. Jag har tagit upp min tidigare (lilla) erfarenhet av hundar i det personliga brevet och har tyvärr ingen formell utbildning i det området, tycker ni att jag bör skicka med mitt CV ändå? :crazy:

@Gimlan Njää, har inte haft ett cv förut så jag plitade ned lite på en mall från arbetsförmedlingens hemsida. Just nu står det bara vilken gymnasieutbildning jag har och om ett annat kort "jobb" jag haft :grin: Inte så mycket och inte så relevant.

En snabb fråga som jag skulle uppskatta ett svar på väldigt mycket!
Jag ska skicka in en ansökning om ett jobb på ett hunddagis. Jag har tagit upp min tidigare (lilla) erfarenhet av hundar i det personliga brevet och har tyvärr ingen formell utbildning i det området, tycker ni att jag bör skicka med mitt CV ändå? :crazy:

Vad står det i annonsen? Står det att de vill ha personligt brev + CV så hade jag varit noga med att skicka det så.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 181
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 198
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Resa när man har hund?