ylvalill
Trådstartare
Konstig fråga kanske men den är allvarligt menad. Jag har aldrig haft egen gård eller odlat grovfoder så jag utgår ifrån att det är mycket jag inte kan, men jag vill gärna förstå. Ägarna till stallet där jag än så länge har mina hästar är vansinniga för att jag tagit med eget hö till stallet. Deras hö ingår i stallhyran men tyvärr har det blivit dåligt under den fuktiga ”vintern” vi haft. Eftersom jag inte vill ge mina hästar dåligt hö har jag fixat annat till mina hästar. Jag kräver inte att de ska göra plats för mitt foder, tar med mig det som behövs för 1-2 dagar, packat i påsar så det tar inte mer plats än om jag packat deras hö, men trots det är det inte ok och stämningen har blivit fruktansvärt dålig. Har försökt fråga vad problemet är men får inget svar och viljan att hitta en lösning är obefintlig. Uppenbarligen missar jag någonting så jag tänkte att kanske någon erfaren gårdsägare här skulle kunna förklara för mig vad det är för dödssynd jag begått. Blir så mycket lättare att hitta en lösning om man förstår problemet.