Smileytest?

Sv: Smileytest?

Fast det verkar krångligt. Då måste man byta namn på alla som symboliserar samma sak. Ska den ena då vara : cry : och den andra : cry2 : ?

Någon skrev att det var jobbigt att klicka upp sidan men det är ju bara att skriva in. Använder alltid snabbsvar för det är smidigast.

Jättefina. Bra jobbat.
Nu är de enda jag inte gillar den här :mad: håller med nån som sa att mad hellre får vara lite "surarg" och den här :idea: har ett konstigt flin.

Den här O_o är skitsöt men jag fattar inte vad den betyder.

eller helt enkelt : cry : och :sad:
Jag saknar de gamla. eek:en var min favorit.
Själv kommer jag nog undvika smileys i mina framtida inlägg jag gillade inte dessa.

Problemet med : mad : tycker jag är att den gamla inte stämde så bra med texten, den nya passar bättre. Vi får se om jag senare kan lösa detta på något sätt.
Jag vet inte vad O_o egentligen betyder. Jag skall försöka ändra flinet på :idea:

Jag tror att O_o är typ förvirrad/chockad/ vafan menar du-ig.

Jag gillar den i alla fall, den är söt :)

Om man ville skulle man kunna kalla alla gamla för : oldcry : osv, det är nog det enklaste och smidigaste, men jag har lite svårt att se poängen för närvarande. Dessutom verkar det inte fungera.
:sad: anser jag vara denna :(

Jag har ett förslag på en ny :o denna
blush.png
Åsikter?

O_o är en smiley jag använder rätt mycket i alla möjliga medier(och irl också...) och jag skulle nog översätta den med "Öööööh..." eller "??!!".

Exempel:

-Vi har bestämt oss för att frystorka farmor nu när hon dött så att hon alltid kan sitta där i gungstolen. Det blir en så pittoresk inredningsdetalj.

-O_o

Exempel:

-Vi har bestämt oss för att frystorka farmor nu när hon dött så att hon alltid kan sitta där i gungstolen. Det blir en så pittoresk inredningsdetalj.

-O_o

Exakt så! :rofl: (saknar fortfarande att den här inte rullar, det uttryckte så himla mycket mer!)

Jag har gjort en variant på :mad: denna
mad24.png

Åsikter?

Jag slänger in en till som är lite argare
rage.png

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 075
Senast: Migo
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
654
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama