Smileytest?

Sv: Smileytest?

Jag slänger in en till som är lite argare
rage.png

Jag gillar den, inget tandkrämsleende här :)

Jag har gjort en variant på :mad: denna
mad24.png

Åsikter?

Jag slänger in en till som är lite argare
rage.png

Mycket, mycket bättre! Tycker om de båda! :up:

Tycker dock att den rosa var bättre och mer talande än :o.

Edit: Jösses vad man är kräsen över några smilies egentligen. Du är guld, Gunnar.

Senast ändrad:

Nej, den blå är mycket bättre. Eventuellt om du gör den gul. Den nya blå är bättre än den gamla enligt mig, älskar uttrycket.

Annars är jag nog en av dem som tycker bättre om de gamla än de nya. De var så speciella, charmiga, humoristiska och unika för detta forumet.

Den jag saknar mest är den med ett snett leende som ser ut att vara jävligt trött på sig själv
smirk.gif

Den här tycker jag också är bättre i sin gamla form,
crazy.gif
den ser ut att ogilla något medan den nya mer ser ut som den fått ett hårt slag i huvudet :crazy:

:o den tyckte jag också hade ett något bättre uttryck i den gamla formen.

O_o är klockren tycker jag. Ungefär den minen mina katter väcker mig med när jag tar sovmorgon. "Frukosten är försenad. Vad är din ursäkt för detta skamliga beteende? O_o"

:down: Trodde jag först kliade sig i huvudet och försöker minnas något

Sen gillar jag nog också den gamla skarpare gula färgen på de gamla. Där var kontrasterna starkare mellan de gula och svarta vilket gjorde uttrycken lättare att se när bilderna är så små

Men de nya börjar verkligen arta sig. Kul att du lyssnar på folks åsikter även om det blir frustrerande med bara massa skäll när du lägger ner massor med arbete

Efter de senaste ändringarna börjar jag faktiskt gilla de nya smileysarna! De enda jag är lite skeptisk till fortfarande är:

:down: - ser ut som att de kliar sig i huvudet? En aning otydlig.
:grin: - förstår inte riktigt vad den betyder.

Ängel- och idé-smileysarna är sådär också.

Men annars - snyggt jobbat Gunnar! :up:

Bra jobbat Gunnar! Nu börjar det verkligen arta sig!

Idea och angel är fortfarande skitkonstiga tyvärr, annars är de flesta riktigt snygga och enhetliga! Däremot tycker jag att du ska fundera vilka som är nödvändiga, kanske vänta nån månad och sen ta bort de som används minst (det lär ju märkas här om nån saknar dem :p ), just nu ser jag åtminstone fem som känns lite överflödiga.

Jag är ganska säker på att det blir svårt att ta bort någon som folk vant sig vid, varför inte direkt säga vilka du tycker är onödiga, om jag och några till håller med kanske jag tar bort några.
En av anledningarna till bytet är att det finns fler nya att välja på, att försöka skapa dem i det gamla formatet hade varit väldigt svårt.

Jag har bara lagt in ett fåtal och har inga planer på att lägga in så många till, men onödiga smilies är onödiga.

Ni som fortfarande är missnöjda med vissa får gärna återkomma med omrritade förslag som följer den nya stilen.

De flesta verkar tycka den blå eek är bättre, om jag förstått rätt, jag är nog benägen att hålla med.

Jag gillar den blå :eek: det är nog den och :love: och ;) som blev bäst tycker jag.

Den jag inte gillar är :) den ser lite väl inställsam ut, kan man inte få ett lite lugnare leende här ? :p Ser också lite töntig ut, nästan som om tungan svullnat upp.

O_o vet jag inte riktigt vad den betyder men jag gillar den, får se om jag använder den någon gång.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 075
Senast: Migo
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
651
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama