smileysarna

Sv: smileysarna

Tänk så enormt mycket åsikter det finns runt detta. Jag har lagt till en nya smiley nu. Ni får själva lista ut vilken.

Jag kan i princip lova att det aldrig blir någon spysmiley, så ni kan definitivt sluta tjata om en sådan.
jag kommer inte döpa om smirk till hånflin, möjligen till flin, men alla de andra har väl enkelska namn. Dessutom vet jag inte riktigt vad som händer om jag byter ut texten, jag tror att alla de gamla försvinner.

När jag får lite tid över lovar jag att ägna lite mer tid åt detta mycket viktiga ämne :smirk: ;) :laugh:

Ja, det kan då inte vara lätt att administrera ett så här stort forum... Men tack för att du tog tillbaka den gamla glad-smileyn i alla fall! :laugh:

Knapp

Visst är den lite ändrad nu, den helt nya? Ser mycket vänligare och gladare ut än igår? :)

Jag gillar inte :) :laugh: men gillar denna
icon_biggrin.gif
eller :idea: - lampan men om du nyss har ändrat så antar jag att du inte vill ändra igen.

Jag är kalasnöjd :laugh:

Men man kan väl sätta in smilys som inte finns just här? Vi vanliga medlemmar kan väl infoga egna smilys? Då är det ju bara att leta upp en spysmily och sedan använda sig av den.

*KL*

Taaack Gunnar! Du borde få nåt pris för att du står ut med alla "viktiga" diskussioner på det här forumet ;)

Varför har jag två likadana fast med olika namn? Är det någon inställning jag ska ändra eller något? :):laugh: De är exakt på pricken densamma :confused:

De är inte likadana.

Det kan räcka med att göra en komplett Refresh (t ex F5) av den här sidan, i värsta fall kanske du måste rensa cachen.

Jo, ;) och att jag lyssnar och åtgärdar även om det inte inte sker ögonblickligen. :)

Jag har testat att ändra en kod också :grin: vet inte riktigt hur det påverkar den äldre varianten :smirk:

Jag gillar inte att :smirk: heter :grin:
Hur ska vi då kunna förklara för newbies att den är otrevlig? :D

Men det är kanske just det som är meningen med ett namnbyte; att den ska neutralieras lite? Eller jag vet inte. I mina ögon kommer den nog alltid se otrevlig ut i alla fall, eftersom det är vad man "har lärt sig" under åren här. ;)

Men det är kanske just det som är meningen med ett namnbyte; att den ska neutralieras lite? Eller jag vet inte. I mina ögon kommer den nog alltid se otrevlig ut i alla fall, eftersom det är vad man "har lärt sig" under åren här. ;)

Alltså.. Den hånflinar ju, den är ju verkligen elak. Jag kan inte se den på annat vis?
Nu blir det ju snarare så att man får gissa om användaren :smirk:ar eller inte. Jag kommer då inte använda den som något annat än den smirk den är.

Här i stan är grina=gråta ;)

Ska :grin: heta något annat än smirk så ska det i alla fall vara så att namnet återspeglar dess betydelse/utseende. Jag tror inte det går att ändra på så många bukares uppfattning om smileyns betydelse. Förresten har vi redan ett snett leende --> ;)

min favvo är :bump: och :laugh: helt klart.men denna är ju ganska kul den me::devil: och så klart :eek:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 605
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V