smileysarna

Sv: smileysarna

men den gamla såg inte glad ut - den såg bara efter ut. den bästa är i sånna fall :idea:-lampa, men jag tycker den nya duger utmärkt! skönt å slippa mongosmileysen :D

kl

Hehe, den förra (den som kom efter :idea:-lampa) såg bajsnödig ut och den nya (:)) ser typ.....pedofilisk ut. "kom små barn, kom så får ni godis". Fast jag gillar den ändå bättre än den bajsnödige

Lika klockren som vanligt :rofl:

Håller med er andra, en spysmiley vore bra.
Skulle vara kul om vi kunde ha den andra jätte glada smileysen också! :)

*kl*

En spysmily skulle vara perfekt!

Fast jag tycker inte riktigt om :) ännu. Saknar verkligen :idea: (-lampa) :cry:

Och så tycker jag också att smirken borde byta namn till hånflin.

:)

(Nu försökte jag' men nej, :) denna ser bara korkad ut :crazy:)

är det bara jag som inte ser smirken som ett hånflin?

jag skulle vilja få använda den som jag vill UTAN att få höra att jag använder den fel.
Jag gör själv sådär (dvs ler snett) i verkligheten (ALLTSÅ INTE HÅNFLINAR)
och även fast jag ibland även tillämpar ögonbrynshöjningen betyder det inte att jag hånflinar åt någon.. jag har lite svårt att förklara men jag vet att det är fler än jag som anväder smirken i icke hånande syfte.

sen kan man väl läsa av tonen i ett inlägg/en mening som innehåller smirken?

jag tänker iaf använda smriken som något Onegativt (om ett sånt ord ens existerar :smirk:)

jaaa kom igen nu gunnar!!:D

en spysmiley och en tröst/kramsmiley!! :bump: det finns ju två tomma platser vid smileysarna.. så det är ju meningen att de ska vara där ju. :)

:idea:-lampa är den bästa. men jag tycker iafl att :) är bättre än den förra. kändes som man gjorde sig till när man använde den.. som att man skrev nåt korkat typ.

Snääääälla Gunnar, ta tillbaka knarksmileyn som fanns för typ 5 år sen, den var bäst! :love: Samma sak med :p och :cool: som de var för 5 år sen, också bäst :love:

Nej, jag tycker nog att den förra var den bästa. Men men, jag överlever. ;)

Zebra - vilken knarksmiley?

Jag håller med er som gillade den gamla :) bättre. Trodde först att det var något knas med smiliesarna, men det är alltså ändrat. Synd, den förra var gullig. Vore dock trevligt med båda, för kan hålla med om att i vissa fall såg den gamla lite för glad ut, om man bara ville ge ett "vanligt leende".

:rofl::rofl:

jag hittade en jättebra!!!! den här kan ju alla kopiera om ni vill ha en spysmiley :D

g022.gif

halv-knapp ;)

Jag tycker att vi bukare är i stort behov av en spy-smiley ...
Och en riktigt förbannad smiley , typ denna

(får man göra såhär förresten ;))

/Ronja

Senast ändrad av en moderator:

måste man väl få - det finns ju ingen regel om att man bara får infoga vissa bilder - och dessa smileys som man tar från tex cheesbuergers är ju animerade bilder..

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 605
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V