smileysarna

Nominous

Trådstartare
vet inte var jag ska posta detta men jag undrar lite över smileysarna.. :) så det är väl kanske mest till moderatorerna och kanske som förslagtråd på nya smileys.

såå det jag undrar är varför :idea:-lampa tog vägen och varför togs den bort? den här :) känns så puckad... :( de är ju många som använder :idea: och sätter -lampa så varför inte ta tillbaka den gamla?

och sen skulle jag vilja ha en kramsmiley - går inte det att ordna?? eller måste man leta reda på en själv från tex cheezburgers och posta in?

Sv: smileysarna

såå det jag undrar är varför :idea:-lampa tog vägen och varför togs den bort?

Jag vill ju bestämt minnas att den togs bort för att vi användare ville det. ;) D.v.s. att många klagade på att den såg alldeles för glad ut, och ville ha (tillbaka) en "normalglad" smiley i stället.

Men jag kanske minns fel?

Oavsett vilket så tycker jag att smileysarna är bra som de är.

Jag önskar verkligen att det hade funnits en smiley som såg precis ut som ":(" fast med munnen åt andra hållet, dvs. glad!

jag tycker att :) ser så puckad ut.. :crazy: så en sån som du beskrev hade vart perfekt.

men en kram smiley då?? vore inte det på sin plats emd tanke på hur många trådar som handlar om någon som behöver tröst osv. hade vart jättefint med en smiley som tröstar

Vad jobbigt det är när du byter plats på smilisarna. :rofl:

Man får ju leta efter dom nu hihi.

:) Ser ut som om den går på något olagligt.. :angel:

Går det döpa om Smirk till hånflin eller liknande?
Så nybörjare inte missförstår? Har ju varit på tal ett par gånger när den används vid fel ställe, av misstag..

En kram smilie behövs verkligen som tidigare talare påpekade. :bow:

Tack för mig. :D

Den är mkt bättre dock förknippar jag det hela tiden med :d om jag inte tittar närmare men man vänjer sig.

kl

Hehe, den förra (den som kom efter :idea:-lampa) såg bajsnödig ut och den nya (:)) ser typ.....pedofilisk ut. "kom små barn, kom så får ni godis". Fast jag gillar den ändå bättre än den bajsnödige

Bah! Kan vi inte ha båda smilisarna en som bara är glad och en jätte glad. Den gamla såg ju sötare ut...:)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 605
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V