Smeknamn Shettis

Blizze?
Eller så låter du smeknamnet komma ”av sig själv” efter hand ? Behöver inte alltid vara en version av det verkliga namnet :)
 
Jag har en som går under smeknamnet Soffan, Soffis eller Soff. Mitt ex döpte henne till det för hon var så fet när jag köpte henne att hon var som en soffa. :D
 
Jag hade kallat den för Shettis. :D:o Tycker det är ett gulligt smeknamn, men jag är en sådan som kan kalla mina djur för de mest knasiga saker. :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
580
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 537
Senast: Hedinn
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 817
Senast: Strandad
·
Avel Idag föddes mitt efterlängtade föl🥺 kan dock inte komma på ett namn, hade tänkt Valkyria men det blev en hingst. Någon med några tips...
Svar
10
· Visningar
910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp