Smarta hundar?

åke

Trådstartare
Jag har 3 st hundar. En L.A.V , en golden och en pappilon. När jag vilar i sängen på dagen så brukar pappisen hoppa upp i sängen. Men BARA om jag har på överkastet men aldrig annars. Ser dom verkligen skillnad?Hur vet han att det e ok att hoppa upp?Jag lockar ju inte på han ju.

Och LAVEN han skall alltid lägga sig i soffan PÅ mig när jag är riktigt dålig. Typ om jag har 40 graders feber. Han går aldrig upp i soffan annars ju! Kan någon förklara dettta för mig.:confused:
 
Sv: Smarta hundar?

Jag har 3 st hundar. En L.A.V , en golden och en pappilon. När jag vilar i sängen på dagen så brukar pappisen hoppa upp i sängen. Men BARA om jag har på överkastet men aldrig annars. Ser dom verkligen skillnad?Hur vet han att det e ok att hoppa upp?Jag lockar ju inte på han ju.

Och LAVEN han skall alltid lägga sig i soffan PÅ mig när jag är riktigt dålig. Typ om jag har 40 graders feber. Han går aldrig upp i soffan annars ju! Kan någon förklara dettta för mig.:confused:

:eek: 21 visningar och INGEN har något förslag??:confused:
 
Sv: Smarta hundar?

Vad är en LAV?

Pappisen kanske föredrar underlaget som överkastet ger och min hund blir också extra uppmärksam på mig när jag är sjuk och ska trösta.
 
Sv: Smarta hundar?

Haha... jag satt också och undrade vad en LAV är. Kände mig lite korkad faktiskt:confused:
 
Sv: Smarta hundar?

Min ena hund hoppar bara upp i sängen om jag sover ensam där. Är min sambo hemma så sover hon på sin madrass. Hon vet väl att det blir för trångt annars :D Nu ska vi inte underskatta våra hundar!
 
Sv: Smarta hundar?

Labrador.... Akita.... Vorsteh....?


Lhasa Apso....Afghanhund.... Västgötaspets...?

*gissar friskt*
:D

Nu är jag riktigt nyfiken på hur en LAV ser ut. :)
 
Sv: Smarta hundar?

Japp en LAV är lite av varje,
Han är korsning med. Schäfer, rottis, leonberger, bernersenner, terrier och en liten tusch av tax. Men han e sååå söt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 186
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 382
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 748
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 335
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp