Smart ftp.

S

Spider84

Någon som har Smart ftp?

Jag fattar inte hur man går in och redigerar en fil...

Jag kan ta upp en med view och sedan spara den, men då bildar den en kopia (tror jag) och frågar när jag tar upp den igen om jag vill: overqrite, abort eller skip och så håller den på varje gång man öppnar. Jag tror heller inte att det man sparar sparas; m.a.o den öppnas som det gamla dokumentet även ifall jag väljer overwrite.

Om jag vill ändra nåt, tar jag bort filen, gör om den och lägger sen upp den igen. Med exakt samma namn och sånt då :p

Vet dock inte om det funkar med alla sorters filer..

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 671
Senast: karl_h
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 420
Senast: Niyama
·
Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
26 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka