Smart ftp.

S

Spider84

Någon som har Smart ftp?

Jag fattar inte hur man går in och redigerar en fil...

Jag kan ta upp en med view och sedan spara den, men då bildar den en kopia (tror jag) och frågar när jag tar upp den igen om jag vill: overqrite, abort eller skip och så håller den på varje gång man öppnar. Jag tror heller inte att det man sparar sparas; m.a.o den öppnas som det gamla dokumentet även ifall jag väljer overwrite.
 
Om jag vill ändra nåt, tar jag bort filen, gör om den och lägger sen upp den igen. Med exakt samma namn och sånt då :p

Vet dock inte om det funkar med alla sorters filer..
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 955
Senast: Freazer
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 838
Senast: Nixehen
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp