Små vuxna/ponnys

Sv: Små vuxna/ponnys

mumin skrev:
Oj, du är ju jääättegammal ju! :p :angel: ;) :devil:

Oooh ja, jag är så gammal så snart kan jag börja bära vettenhinkarna till hästarna på min åldersböjda rygg :rofl:
Fick en käpp i julklapp att stödja mig på ;)

PAC skrev:
glöm det med att mogna

man skall ha en gyllene ålder!
Nä risken är nog rätt liten att jag mognar, eller i alla fall "gråar" till mig.
Har lekfulla gener bakom mig och en väldigt lekfull sambo, så risken är nog minimal. :D

skogstomten skrev:
Oooh ja, jag är så gammal så snart kan jag börja bära vettenhinkarna till hästarna på min åldersböjda rygg :rofl:
Fick en käpp i julklapp att stödja mig på ;)

Så bra då! ;)

Haha nej, du är inte ensam.
Jag är 16 och rider fortfarande b-ponny:eek: :D:banana:
Jag är 159½ och rider ett russ, men även galopphästar så jag växlar:D Men ponny är så myysigt att rida, tur att jag aldrig kommer växa ifrån dom:)

Jag är 29 år är 160 cm och har också fjording, han är fyra år och har mycket kvar att lära, super kul.... en jätte pigg och lyhörd liten häst.
Jag har sedan ponny åldern tog slut bara ridit stora hästar, nu när jag sätter mig på en stor häst får jag svindel och tycker att deras rörelser är sååå stora. Kan inte fatta att jag tävlat hoppning på så stora hästar, utan trivs alldeles utmärkt med en lite pigg fjording. :d

*Knapplån*
Jag är 23 och har en New Forest, D-ponnyvalack sen 10 år tillbaka. Med mina 154 cm växer jag aldrig ur honom :love:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 155
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 769
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Diskuterade säkerhetsvästar häromdagen och det där med att i princip alla (hopp-)ungdomar slänger västen längst in i garderoben och...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
15 337
Ridning I stället för att kapa en annan tråd så startar jag en egen. Skillnaden är jag är betydligt äldre än den andra trådstartaren. Jag är 45...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 719
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar