Små hundar

B

Blobas

hur månag här har små hundar alltså 40 cm å under min är 25 cm hög :D

Min hund var liten, 40 cm när jag träffade henne och 43 cm när jag hämtade hem henne. Nästan 9 v gammal då :D

Min är bara en centimeter högre än din och hon växer inget mer nu....
Hade velat att hon skulle blivit 30 cm men men. Det är en liten dvärgschnauzer som ska trimmas för förtsa gången imorgon.. Är jättenervös. Undrar om jag kommer att känna igen henne efteråt.... :D

Lovar du??
Ska kolla om jag kan låna kompisens digitalkamera och visa några bilder på min nytrimmade lilla hund.. Om jag vågar...

Jag har en Petit Basset Griffon som ska bli strax över 30 cm och så har jag en tax, vet ej hur hög han är, men han är rätt hög för att vara tax.

Visst hade jag rätt?

Min styvmor är trimmare (Ehm, om det nu är så det heter :o) så jag har sett massvis av trimraser under mina dagar där :)

Jag har fyra stycken långhåriga kanin taxar :love:
inte mycket i mankhöjd då men väger ca 3 kilo stycket. :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
961
Senast: ufot
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 449
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
588
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka