Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åhh! Vill också ha! Måååånga. Jag har två taxar som ska vara dvärg, men de är alldeles för stora. Den äldre är 46cm i bröstomfång och den yngre 47cm. Ganska stora killar med andra ord.
Funderar på att köpa en kanin nästa gång.(Då får jag kanske en dvärg. :-D)
Jag drömmer om att skaffa en liten toypudel nästa år jag... skulle bara tillägga det. Pudlar är underbara (tänk vad fördommar jag hade innan jag blev med pudel)
ja alltså dom är ju hur underbara som helst jag har ju en dvärg, men vill gärna ha en liten toy också en svart blir det nog sånna fall det som är svårt är ju att uppfödarna inte direkt kan garantera att det blir toy, men jag ska kolla när min kompis mamma väntar ny kull (min pudel kommer därifrån, Snårets kennel i Boden)....
hehe :P jag tror alla räknas som dvärg tills dom slutmäts, har fått för mig det.... BoBo är rätt stor, en kopia av sin mamma, hans pappa är däremot en toy
Men han är hur underbar som helst, men hade vart kul med en riktigt liten en. Vill gärna börja ställa ut och så... blir nog så att mina två hanhundar blir kastrater till hösten och nästa vovve en tik
Jag har 2 små Papillon-flickor. Har just fått ta bort en pga ålder. Men skaffade snabbt en ny. Nya pappisen hämtade jag i måndags. Jag är redan jättekär!
Hundavel & Ras Har ni någon päls som är absolut nej? Pälsvård ok? Jag antar att du inte vill ha en följsam hund, men tror på balans där. Det finns ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.