Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Therese_Zipp

Vem tror ni vinner sm i år??

har ju börjat bra både för piia och linda..... :)

Sv: Sm..

Jag håller kanske inte mest på Linda, men om jag skulle sätta pengar blev det nog på henne... Annars värmer jag min tumme för Anna

Måste nog hålla på Magnus, ser ju tuvärr inte så bra ut just nu.. Men han tar sig nog, är ju trots allt bara andra gången han sitter på hästen.!

Självklart på Linda!!! Självklart skall en svensk vinna SM och inte en Finsk, men Piia får gärna komma tvåa ;)

Nån medalj för Anna blir det tyvärr inte, hon bröt i terrängen idag.. :(

Japp, det blir nog Linda som tar det. Victoria borde väl knipa bronset om hoppningen funkar, hon ligger ju både trea & fyra.

Men hon red två hästar, den andra gick runt. Fast man kanske bara får starta själva SM med en? Den har iofs ingen placeringschans som det ser ut.

Jag vet, men den tar nog som sagt ingen medalj...hästens första *** så Anna var nöjd med honom ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
59
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
109
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod