SM Axevalla 2013

Sv: SM Axevalla 2013

Säger det samma! Det måste ju folk ha koll på!
Fast jag dumpar faktiskt en tenta nu till helgen för att vara med och hjälpa till på KMet :angel: Eller ja, en dugga.

Nu har ju mönster (till kvalen!) och startlistor kommit ut;), så hur tänker ni som ska tävla??

Ser startfälten bra ut? Svårigheten på mönstren, ligger de på en ok nivå?

Jag ska ju bara vara med i showmanship men det mönstret ser helt ok ut. :)
Tyvärr är vi bara 7 st i klassen vilket är lite trist då denna gren kan ha rätt många starter på SQHA tävlingar.

Vi åker ner i morgon bitti. Western Riding mönstret ser väl svårt ut.. mååånga byten, men å andra sidan hade jag väl räknat med det också. Det kan antingen gå helt okej om pållen är lugn och sansad, är han för pigg kan det bli katastrof och han kommer byta 30 gånger extra ;)

Horsemanship mönstret har jag ridit hemma ett par gånger, och finalmönstret gick dessvärre mycket bättre för oss än kvalmönstret, så vi får väl se..

Reiningen har man väl egentligen inte någon chans i , är så många duktiga med där och bara 10 till final, men ser det som träning.

Försöker ta allt med en klackspark för att inte bli ännu mer nervös. Är ju vårat första SM

KL

Vi funderade på att åka och titta lite i morgon. Finns det något program någonstans?

*KL*
Nu har jag varit och kollat på mitt första Western SM! Ojj vad roligt det är på era tävlingar!! (Är själv "vanlig" ryttare)
Riktigt kul och publikfriande!

Kommer bli fler var så säker och gissa om man blir sugen på att prova på att spinna och jaga kossor nu!
Får se vad gammeltanterna här hemma vill ställa upp på.. ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 810
Senast: SiZo
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 581
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka