Sv: Sm -09

jag skulle dit eftersom jag är direkt kvalad i pleasure youth men nu när de bytte datum och plats kan jag inte längre åka :cry: annars skulle jag ha tävlat pleasure, horsemanship och trail youth. :(

Jaha , gud vad synd! =/
Visst var du på vattlång va ?
På .. emh , stressless dress era ?:)
ifs , otroooooooooligt vacker häst!
Jag var hon på en brun korsningsponny i grönt!:P

Nere hos mig. Mellan jönköping och Falköping kan man säga. Fattar inte hur dom ska få plats bara....
Ska du dit Texaz?

Oj! SM.. i vårat lilla mullsjö :eek: Är ni säkra på det?

Isåfall går jag dit o glor :D

Men SM :eek::eek:

Även i år schabblar man bort förutsättningarna för ett bra SM.
Inga SM-regler förrän i maj och ändring av tid/plats i elfte timmen för att riktigt grusa till det för alla ryttare och klubbar med lite mer framförhållning som redan planerat in aktiviteter, semestrar mm.
Och så undrar man varför inte SM’et har högre status…

Som jag har förstått det var även SM inplanerat på Greva vilket gjorde att det i våras fick lov att letas ny arena.

Håller med om att det är sent, men jag vet att det har jobbats hårt för att lösa detta. Till nästa år pågår visst planeringen för fullt, så då kanske alla blir glada och nöjda!;)

Åke: Nej jag ska inte dit, flyttades tyvärr till en knasig helg för mig (förvånad????):mad:, dessutom känns det som lite för långt att åka...

Jag är kvalad i Trail och Pleasure, och syrran i Reining men vi har väl inte spikat att vi ska dit än. Men förhoppningsvis!

Ah , dom har allt ändrat mycket nu på sista tiden tkr jag !
Men det verkar som om alla pusselbitar börjar falla på plats nu endå :)
Ingen fler Youth som ska diit?!

Jag med!!!!;)

Var där då och tyckte det var väldigt trevligt, åker gärna om det inte är för långt bort.

Jag hade ju tagit ledigt för den tidigare betämda helgen så jag hoppas på en snäll chef. Om jag får ledigt vilket jag gissar så ska jag vara med i plesure open med alla mina paljetter o min nya fina hatt.
/C

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgörs ponny-SM i fälttävlan i Häggum utanför Skövde. Hos arrangerande Häggums sportryttarförening är förväntningarna höga. –...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 324
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 618
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
780
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30