Slåttebalk?

A

Anna_H

Funderar på att köpa en slåtterbalk som man på vintern kan koppla om med snöblad. Det skulle lösa två av mina problem!

Är det någon som har erfarenhet av en sån här:
http://www.jula.se/butik/default.asp?pf_id=SE-721034&tduid=f11c506dd1f6ba126c390f987c3b5dc4

Eller något annan märke. Vad rekommenderar ni. Läste att det finns tvåhjulstraktorer som man kan koppla diverse verktyg till, räknas denna till tvåhjulstraktorer?

Vill inte spendera så mycket pengar innan jag hört om någon har positiva erfarenheter.

Sv: Slåttebalk?

Vi har en sådan slåtterbalk och den fungerar bra till det är avsedd för, dvs slå av gräs om blivit för långt för vanliga gräsklipparen. Jag tror inte att det går att koppla någon plog till den. Det är den för liten och klen för.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 460
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 672
Senast: machafuko
·
Foder & Strö Jag har ridit i nästan hela mitt liv. Har dock alltid ridit andras hästar vilket lett till att jag aldrig har behövt bekymmra mig för...
Svar
5
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka