Slänger sej ur transporten!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Slänger sej ur transporten!

tja, vem som ska växa upp kan man ju fundera på :smirk:

är det bara du som får ha åsikter om andra användare när "svaren" inte passar dig ? för det du sysslar med är ohyffsat, kanske bäst att du tar och läser dina egna inlägg en gång till. dom ursprungliga inläggen som feather cloud svarade med och DU svarade spydigt på va bara "goda råd" som alla andra inlägg här, pricis det som du frågade efter.

"faller ifrån" gör du troligen mest själv.

Sv: Slänger sej ur transporten!

tja, vem som ska växa upp kan man ju fundera på :smirk:

är det bara du som får ha åsikter om andra användare när "svaren" inte passar dig ? för det du sysslar med är ohyffsat, kanske bäst att du tar och läser dina egna inlägg en gång till. dom ursprungliga inläggen som feather cloud svarade med och DU svarade spydigt på va bara "goda råd" som alla andra inlägg här, pricis det som du frågade efter.

"faller ifrån" gör du troligen mest själv.
Nu va det ju så att det va ja som ville ha råd från början och hade ja känt mej oråättvist behandlad av nån som ställt en fåga så hade ja skitit i det! Men Feather cloud va ju tvungen att fortsätta diskutera...
Varför bryr du dej över huvudtaget? Så du tycker att det är ok att fråga folk "är du på riktigt" mm
Jag svarar ju bara, och du lilla vän get a life!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 263
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Min underbara häst har visat sig ha ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa. När jag köpte henne för snart två år sedan åkte hon...
Svar
15
· Visningar
4 344
Senast: Korven
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·
Hästhantering Jag har ett litet problem med min häst som ni kanske kan hjälpa mig med. Hon är jätte snäll att lasta, hon går direkt in och ställer...
2
Svar
21
· Visningar
2 600
Senast: Nasseman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar