Skydd mot flugor.

Opartisk

Trådstartare
Det ena stoet är fenomenal på att få av sig grimmor,huvor etc. Vad finns det på marknaden som kanske skulle funka? Flugorna suger blod i öronen och de är minst sagt irriterande för henne i ögonen.

Sv: Skydd mot flugor.

Min häst är oxå extremt duktig på att plocka av sig allt möjligt!
Men, när jag köpte en flugmask med öron, tyckte han den var jätteskön och lät den sitta kvar! :)
Det är viktigt att den sitter bekvämt oxå!

Så mitt tips är; prova olika sorter,,,

Sv: Skydd mot flugor.

Har provat både med och utan öron.Hon får bort de ändå.. Öronen kan jag ju smörja med tjärsalva,men det är värre med ögonen. Hennes pannlugg täcker inte så bra så de är fria från flugor.. Finns ju flyveil som man kan ha utan grimma, kanske ska prova den...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
825
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 550
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 606
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 240
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka