Jamtland

Trådstartare
Har en dammsugarrobot som jag älskar djupt och innerligt, nu funderar jag allvarligt på aty slagga en skurrobot också, någon som har en? Fördelar/nackdelar?

Var det så att skurrobotarna som finns på marknaden idag saknar timer funktion samt är begränsade till 50kvm innan vattnet ska bytas? Då när jag kollade på dem häromåret föll det på att jag likväl skulle vara hemma och sköta om roboten och kände att då kan jag lika så bra skura själv.

Liknande trådar

Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
6 492
Senast: Guldaskig
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
547
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama