Skulle du kunna tänka dig

Skulle du kunna tänka dig att ha en svans?

  • Ja gärna

    Röster: 22 33,8%
  • Kanske det

    Röster: 21 32,3%
  • Tveksamt

    Röster: 10 15,4%
  • Aldrig i livet

    Röster: 12 18,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    65
Haha! Vilken kul trådstart, jag har faktiskt de senaste dagarna funderat på just detta! 😆

En svans vore kul att ha, en ganska lång och självklart en som man kan röra som man vill. Jag hade satt en rosett i den och haft den uppåt ^^.
 
Jag skulle ha en lejonsvans med tofs. Tänk att sitta i en tuff förhandling eller liknande och svepa lite sakta med svansen fram och tillbaka, som en katt som spanar på sitt byte. Eller en lång Marsupilamisvans, så behändigt - att använda som klätterrep eller för att ge någon en smocka. :D

Har ju långt hår och glömde lyfta ut det ovanför jackan en gång. Mitt promenadsällskap påpekade att svansen stack ut. :p

Viktiga saker att fundera på, detta.
 
att ha en svans?

Hur skulle den se ut och vilken funktion skulle den ha?

:p
Jag har tänkt ganska mycket på det! 😂 Min sambo tyckte att var knäpp i huvudet när jag nämnde det, knepigt 😁

Jag skulle ha en lång och fin svans, med hög svansföring, lite stolt sådär! I fantastin går jag runt, vet inte riktigt vad man skulle göra med den när man kör bil och så. Känns som klämrisk och även risk för att välta ner grejer.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
797
Senast: swemale
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Antag detta. Du får reda på att det i din släkt finns en ärftligsjukdom av allvarlig karaktär markant ökad risk för död, kräver...
2
Svar
26
· Visningar
3 278
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Vi har blivit med arbetshäst! I alla fall är det så det känns. :confused:O_o:cool: Damen i fråga är ca 140 cm hög på det stället där...
2
Svar
20
· Visningar
1 740
Senast: Capybara
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp