Skulle behöva lite hjälp!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Favina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 758

Favina

Trådstartare
Jag är ute efter hingsten Ditmar e: Amor u: Viola ue: Abgar. Jag har hittat lite info om honom och även sökt här i forumet men inget användbart. Jag hittar inga bilder, skulle vara väldigt intressant om någon kunde hjälpa mig!:bow:

Sv: Skulle behöva lite hjälp!

Han ska tydligen finnas i Mexico sedan 1993 där han gick Nationell hoppning. Han var godkänd av KWPN. Men stammen ska vara e. Amor u Viola ue.Lucky Boy xx - Uppercut xx.

Sv: Skulle behöva lite hjälp!

Jag har hittat en hingst sida hos kwpn men jag kan ju inte bli medlem:confused: Där finns han med, någon som har tillgång eller vet var det finns bild på honom?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 438
Senast: Rosett
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 719
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
4 058
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 055

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka