Skulle Behöva Er Hjälp!!

🌸Hejsan på er, jag skulle behöva lite TIPS & HJÄLP från er🌸

Jag får väldigt känsliga klor och huden runt om mina klor när det blir kallt ut. Och det gör att jag inte ofta kan göra det jag ÄLSKAR att göra på vintern😥
Nämligen springa och jaga snöbollar , snöklumpar , gräva efter exempelvis en boll eller något annat liknade i snön. Det kan ofta gå bra i början av vintern men börjar det spricka sönder så hinner det bara läka ihop och jag blir bra . Men när jag sedan gör om samma sak så blir det på samma sätt. För på sommar, höst, vår ( innan snön kommit eller hunnit bli kallt) då är det EJ så..

Kan det bero på fodret jag äter?
eller vad kan detta bero på?

Hoppas någon kan hjälpa mig med detta, för jag vill ju verkligen kunna göra det jag ÄLSKAR att göra :)

🐾Från en glad och super härlig Bichon havanais kille🐾

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 849
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 747
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 774
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 059
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V