Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dina påståenden har varit precis tvärtom på samtliga punkter. Två flickor.Jag har tre pojkar men någon skröna har sällan stämt
Magens form (1a barnet stämde det med pojke, ej med de två minsta)
Pojke: Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna
Babyns hjärtfrekvens (alla mina har oftat varit över 140 slag/min)
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min
Mammans skönhet under graviditeten (fått finnar och liknande med alla tre)
Pojke: Bibehållen skönhet Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten
Halsbränna (haft mycket med alla tre)
Pojke: Mycket Flicka: Lite eller ingen
Babyn hickar (knappt ingen hicka med de två äldsta, väldigt mycket med yngsta)
Pojke: Lite eller inte Flicka: Mycket
Babyn sparkar (kändes inte mycket med mellanbarnet, mycket med de två andra)
Pojke: Mycket Flicka: Lite mindre
Blödande tandkött (blött mycket med alla tre)
Pojke: Mindre blödande Flicka: Mycket blödande
Utputande navel (haft tidigt utputande med alla tre)
Pojke: Senare under graviditeten Flicka: Tidigt i graviditeten
Babyn sparkar på (de har sparkat på båda sidor)
Pojke: Höger sida Flicka: Vänster sida
Mamman illamående (väldigt mycket med alla tre)
Pojke: Inte alls eller lite Flicka: Mycket
Mamman sugen på (syrligt, choklad och lakrits med alla tre)
Pojke: Choklad och lakrits Flicka: Frukt och syrligt
Dina påståenden har varit precis tvärtom på samtliga punkter. Två flickor.
vad har ni hört för myter/skrock om könet på barnet i magen? Finns det några som stämt på er?
vad har ni hört för myter/skrock om könet på barnet i magen? Finns det några som stämt på er?
Jag tänker att det nog är en ganska bra grogrund för sådant skrock att det ändå i princip "stämmer" i 50% av fallen.vad har ni hört för myter/skrock om könet på barnet i magen? Finns det några som stämt på er?
Tycker det är spännande med skrocken! Vissa stämmer nog absolut, men frågan är om det är mera slumpen? Vi ska inte kolla kön på Rul men kan ni göra en gissning på kön på vårt barn? (För skojs skull såklart)
Inte direkt illamående
Mandariner, vattenmelon och salt har varit väldigt gott
Inte mera finnig än vanligt
Väldigt kissnödig på nätterna, hade ett kort uppehåll där jag inte behövde gå på toa men nu är det tillbaka
Dålig matlust/inga konstiga cravings
Tre bekanta har spytt massor, fått killar, två andra bekanta har mått bra och fått tjejer! Två av dessa kompisar tror därför att jag får tjej just för att jag mår ganska så bra!
Har du gjort KUB och fått någon bra bild så kan jag hyfsat säkert tala om vad det är med nub theory (vad heter det på svenska?)
På mina har en del saker stämt, sonen hade lägre hjärtfrekvens än dottern, men mest påtaglig skillnad var illamåendet, med dottern spydde jag dagligen, med sonen inte en gång..
Har du gjort KUB och fått någon bra bild så kan jag hyfsat säkert tala om vad det är med nub theory (vad heter det på svenska?)
På mina har en del saker stämt, sonen hade lägre hjärtfrekvens än dottern, men mest påtaglig skillnad var illamåendet, med dottern spydde jag dagligen, med sonen inte en gång..